Motorola RAZR maxx V6 Ferrari zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Motorola RAZR maxx V6 Ferrari zwart op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,7

Swatpup 02-09-2007

Toestel na een paar dagen terug moeten brengen naar winkel. Schakelde zichzelf een paar maal per dag uit en haalde de sms-tonen constant door elkaar. Soms liet hij bij inkomende sms de beltoon horen die gekoppeld was aan het contact (hele liedje dus!), een andere keer kreeg je voor hetzelfde contact de standaard beltoon te horen.
Omdat er een piepklein, bijna niet zichtbaar krasje (dat na intensief poetsen van de verkoopster tevoorschijn kwam) op het interne scherm zat kreeg ik geen nieuw toestel, maar moest het teruggestuurd worden naar een servicecenter van Motorola. Resultaat: mijn paar dagen oude mobiel onder garantie in reparatie voor minstens 4 weken!
Door de HSDPA krijg je wel een supersnel laden van webpagina's. Moet zeggen dat het wel een verbetering was t.o.v. van de Razr V3i qua snelheid van de UI. Wel nog de steeds de oude, soms wat rommelige, user interface van Motorola. Gelukkig komt daar verandering in met de Razr2 V8 en het nieuwe Linux OS met snelle processor. Benieuwd of dit zich gaat voortzetten in de verdere lijn van hun nieuwe phones...

HansvdHeuvel 30-08-2007

Bezit telefoon al een paar maanden. Werkt goed samen met Tom Tom, maakt goede foto's en filmpjes. Letterlijk geen enkel probleem gehad.